berra227 bende 36+6 dayım 3 4 gün önce bende öyleydim yürürken aşşağıya öyle baskı oluyodu ki zorlanıyodum bazende gögüs kafesimin altında oluyodu bebekte aşırı hareketliydi o günden sonra nolduysa bebek hareketleri aşırı yavaşladı çok çok az hissediyorum ve o baskı hissi sadece bazen aşşağıda oluyo okadar bebek aşşağıya mı indi neoldu anlamadım yarın kontrolüm var merakla bekliyorum