Ummuhan4934 Tugcekandemirtirtir Allah yardımcın olsun bende sezeryan düşünüyorum ama asla epidural yaptırmam çünkü cok çabuk heyecanlanıyorum öyle sabit bir şekilde bekleyemem 😂😂
Periana Tugcekandemirtirtir ah çok heyecanlı! Kaçıncı haftanda oluyorsun? 😍 Benimde her an gelmezse Salı, Çrş herhalde 🐣
Mrs40 Tugcekandemirtirtir Allah yardımcın olsun sağ salim atlatır hayırla kucağına alırsın inşallah kuzucuğunu 🤲🏻❤️❤️
Nhl0606 Tugcekandemirtirtir bence çok güzel bir karar olmuş epiduralli olması bende 29 temmuzda yaptım çok güzel bi duygu o anı görmek yaşamak ilk sesini duymak ilk sıcaklığını yanağında hissetmek bambaşka 😍
Tugcekandemirtirtir 37+4 oluyor kemiklerim uygun olmadığı için sezeryan kararı verdik :) bebiste iri biraz haftası alalım dedik korona daha fazla yayılmadan vakalar cok arttı. Allah hepimizin yardımcısı olsun🙏🏼
Periana Tugcekandemirtirtir sağlıkla gelsin annesinin babasının kucağına 🐣 hepimize güzell doğumlar olsun. Baya baya bu hafta doğuruyoruz! 🥰
Zeynep0661 Tugcekandemirtirtir aynı sebeblerden ötürü canım bizim de bebiş iri kilosu fazla birde çatımda 2 cm darlık tan bahsetti doktor dediğin gibi de vakalar arttı hal böyle olunca Sezeryana yöneldim biran önce bebeğimi kucağıma alıp evime getirmek istiyorum🤲 11 i salı günü yatışımız yapılacak bugün karar verdim çoook heyecanlıyım saçma sapan arada gülümseyip sonra da ağlayıp duruyorum 😃💕
Sedaamm Tugcekandemirtirtir ay benimde salı günü var bende aynı şekilde istedim bende bide panik atak var ama olsun ilk ben görüm bebeğimi dedim heyecan korku hepsi ver ALLAH yardımcımız olsun inşallah 😇🤲🙏🙏
Nhl0606 Sedaamm şöyle söyleyim acı hariç dokunmaları falan hissediyosunuz ama rahatsız edici bi durum yok çünkü o an sadece bebeğinizi düşünüyosunuz bnm mesela çok tansiyonum düştü o sırada ama hemen ilaç veriyolar geçiyo
Essraanil Tugcekandemirtirtir Allah yardımcınız olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah miniğinizi bizlere de dua etmeyi unutmayın😍❤️ Hikayenizi bekliyoruz😍😍
Zeynepsa Tugcekandemirtirtir iki sene önce 9 ağustosta dünyaya getirdim bebeğimi.İyi doğumlar dilerim
Civcivim34_44 Tugcekandemirtirtir benimde 12 agustos carsamba günü sezeryan spinal olcakk korku ve heyecan bir arada smdiye kadar hiasetmiyodum ama günler yaklastıkca heyecan ve korku karıstı 2.dogum olcak ama hepsi başka tabi 🤗