Filizzz Doktor rahimin hem içinde hem dışında gebelik olduğunu söyledi kese var rahimin içinde ama gelişmemiş pek dedi başına böyle bi durum gelen varmı riskli gebeliğe yönlendirdi kararı onlar versin dedi
Ilkbebek123 Ben diş gebelik geçirdim canım geçen yıl ameliyat oldum evet çok üzücü çok zor bir dönemdi fakat şuan tekrardan 2.5 aylık hamileyim onun için ne olursa olsun üzülme Allah herşeyin hayırlısını verir
Filizzz Ilkbebek123 geç gördüm cnm dağlıkla kucağına al inş bebeğini malesef bende 7 haftalık düşük yaptım inş tez zamanda tekrar nasip olur