Aydeniz09 canım dogumdan sonra ilk emzirme öncesinde sogan sür göğüslerine 10 dakika falan sonra silip emzir bebegi. Ben öyle yaptım göğsüm hiç yara olmadı kapak krem vs kullanmadım hiç. Birde bir süre kalkarken otururken gülerken öksürürken dikişler acıyacak karnını tut bunları yaparken yani otururken dikişler in üstüne kpy elini mesela. O kadar acımıyor o zaman. 1 ay oldu olalı bende çok geçmiş olsun 😍