Ummugulsum123 Duygu4444 genelikle ben uzanınca harekete geçiyor çok düzenli değil ara ara ama gece yatacağım zaman bebeğim başlıyor hareket etmeye
asiltosumm35 Ummugulsum123 canim ben daha hic oyle aclik hissetmiyorum yemekle hala aram pek yok 😭 insallah duzeliriz
Ummugulsum123 asiltosumm35 keşke bende öyle olsam bende bi iştah var Allah gözüm doymuyor resmen ilk gebeligimde hiç böyle değildim