Sumru ilkbebekk 12 Ekim gözüküyor hayırlısıyla inşallah prenses bekliyoruz kozlar erken geliyor diyorlar ama inş vaktinde gelir 😂
Guneslinam Kamileyldrm Benimde 23 Ekim gözüküyor bide bisey sorcam canm sezeryan isteğe göre oluyor mu
Kamileyldrm Guneslinam Evet canım isteğe göre sezeryan yapabilirsin😘sezeryan istediğini söylersen son haftanda yani 37. Haftanda sana doğum tarihi verecektir doktorun bildiğim kadarıyla 🙏🏻
Mesevda ilkbebekk son adetime göre 30 ekim ama doktorum son kontrold 2 hafta önden gidiyoruz demiştiekim 15 gbii olablir