Perimasali89 çok çok geçmiş olsun canım benim inşallah daha iyi olursun merak etme sen sıkm canını herşeyin hayırlısı,benimde kanama alanım yok rahim ağız yetmezliği ile ilgili bi sorunum yok ayni şekilde plesentamda gayet iyi yerinde aşağıda değil yani ama yinede arada az kahverengi akıntılarım oluyor dinliyorum ilaclarimi aliyorum Rabbim hepimize sağlıkla sıhhatle hayırlısıyla bebişlerimizi doğurmayı nasil etsin inşallah 😇🙏🏼