Merhabalar hanımlar 2. Çocuğuma hamileyim ilk evladım erkekti 4 yaşında şuanda 2. Çocuğumda 3-4 hafta içinde doğacak Allah’ın izniyle. İlkini sezaryen doğumla dünyaya getirmiştim kendi isteğimle korkudan dolayı ikincide öyle istiyorum ama nedense bende bir korku oluştu son zamanlarda hastanelerde sezaryen doğumla hayatını kaybeden 2 anne haberi gördüm sardı beni bir korku