Elif_Deniz16 Kızlar doğumdan sonra kullanmak için süt pompası aldım ama sütümü normal bir biberonla vermek istemiyorum biberona alışıp beni bırakmaması için sizin bir öneriniz varmı acaba avent i onerenler oldu aranızda kullanıp memnun kalanlar varmı acaba???
Merveyunus31 Elif_Deniz16 ahengin biberonu çok fazla akıtıyor sutu memeni almaz daha sonra onu önermediler bana
Gamze-H Bende dün ebebek’ten araştırmalarıma göre philips avent biberon & emziğini aldım umarım kullanabilirim çok önerenler olmuştu inşallah yanıltmaz 🤗