Hadi sohbete o zaman annişler❤️🥰👶
EdaAbay martta doğum yapacaklar mı gebe kalanlar mı 😂😂
EdaAbay Ben de martta doğum yapacağım kısmetse 🌸
Mutlumklnc fark etmez ben Mart’ta Doğum ypıcam ama fark etmez yani hepimiz annişiz Sonuçta
EdaAbay tamam o zaman bende nasip olursa martta doğum yapacağım 7+2 yiz 😊
Benım de mart kısmetse 😅3.hamileliğim daha kalp atışını duymadım
Kısmetse bizde martın ilk haftası doğum 🥰😀