damla_1 Karından usg göre bugün kesemi gördüm benim hesabıma göre 5+2 ama doktorum 5+4 olarak hesapladı haftaya kalp atımını duyarız dedi😊❤️🙏
damla_1 Esa12 ben adetim 1 gün geçince beta 216 3. Günde 547 cıktı Artık kan tahliline gerek yok dedi doktorum
1Nihal damla_1 hayırlı olsun sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏 6+5 te duyduk kalp atışını şu an 8+5 iz 🐣
damla_1 1Nihal darısı bize inşallah benimde daha önce 1 tane kimyasalın olunca bunda baya korkuluyum ama çok şükür keseyi gördük