62fatma Roseshah ağda bantlarının hepsinin aynı.olduğunu düşünüyorum sonuçta hepsi kılı kökunden alıyor ve acıtıyor
Cucu2015 Roseshah ben de yüz için olanını almıştım veet çok pahalı diye. Mahvetti benim cildimi de. Veet alıyorum indirimde gördükçe stokluyorum 🤷🏻♀️
Neslihankk Roseshah ben A101in ağda bandı i kullanıyorum çok memnunum kuzum hormonlardan dolayı kıl kökleri sertlesebiliyo çok çıkmaya başlıyo lohusalikla dökülüp hepsi merak etme eski haline geri dönüyo 🥰
kedilervekaranfil Roseshah A101 bim şok veed hangisine denk gelirsem alıyorum uzun yıllardır birinin diğerine farkını yaşamadım şimdiye kadar ama bazen paketi açıp bantları uzun süre kullanmayınca tüyleri güzel almadığı oluyor
morusevenanne Ağda nasıl yapıyorsunuz kızlar ya benim canım mı çok tatlı makinayla da alamıyorum eldiven denedim uzun süre o da aynı jilet gibi oldu
Roseshah morusevenanne yıllarca amele gibi makineyle aldım.. soğuk ağda bandıyla tanışınca yeniden doğmuş gibi oldum valla😂
morusevenanne Roseshah soğuk ağda bandını da denedim özellikle bikini bölgesi olanı almıştım o normal boy olanına göre hic almıyor.
Roseshah morusevenanne ben bikini bölgesine ağda kullanmadığım için hiç bilmiyorum etkisi nasıl 🤷🏻♀️
Tkmkleyla Kızlar hamileyken kuaföre gidiliyor mu yani ben şuan 3 aylık dönem deyim 7+3 hamileyim riskli olabilir mi