Merhaba. Bebeğimin anne karnında gelişimi baş çevresi falan 1 hafta önde gidiyor ancak sadece karın bölgesi 1 hafta geri gidiyor dedi doktor. Baş bölgesi önde giderken karın bölgesinin geri gitmesi ne gibi sıkıntıya sebep olabilir acaba bilgisi olan açıklayabilir mi? Çok büyük bir sorun mudur?