Benimde dusuk cikti dis gebelik veya kimyasal gebelik olabilir dediler bikac defa kan verdim dusuk cikti iki kat artmadi acile gonderdiler orda alttan muayene etti dusuk yapiyorsun dediler kurtaj olmalisin acil dedi been Kabul etmedim ertesi gun baska doktora gittim bana dediki kurtaja gerek yok simdilik kendi dusmesini bekleyelim bebek kucuk oldugu icin. Cok sukur kurtaj olmadim kendi dusmus ertesi ay tekrar hamile kaldim