cptrhb Nursen977 Sancım bazen oluyodu da su falan geliyomu ona dikkat et sen dün sabah su gibi akıntı geldi üst üste endişelendim hastaneye geldim yatış verdiler iğne yaptılar.
Nursen977 cptrhb suyunmu geliyomuş😳 benimde yoğun akıntım var bayadır su gibi ama doktor muaynede suyun iyi deyince önemsemedim
cptrhb Nursen977 Akıntı değildi ama bildiğin su gibiydi geldiğimde sancım çıktığına göre sudur. Ama kesildi şuan iyiyim
omrasln77 Nursen977 35+2 oldum bndede oluyo agrı adet sancısı gibi sonra geciyo belime vurmuyo cok şükür nstye iki gün önce girdim sancı cıkmadı bebek cok toplanıyo oda normal olablr dedi doktor