Cansel45 Merhaba. Linç is loading, hazır olun… Ben normalde de kullanmıyorum, bir arkadaş burada şey yazmıştı mantıklı gelmişti onu yazmak istedim. Sigaradan tiksinmek için güneş altında sıcakta içmiş ve sonrasında tiksindiğini yazmış diye hatırlıyorum. Belki fikir olur diye yazmak istedim.
Dilerim önce bebeğinizin sağlığı sonra kendi sağlığınız için bırakırsınız. Sigara içerken, bebeğinizin içerde o havaya maruz kaldığını falan hayal edin belki etkili olur. Ona çok zarar veriyorum düşüncesi…