[bilinmeyen] bu kadar abartıcak şey ne pardon ? Herkesin sorunu kendine büyük rabbim dağına göre kar veriyor ben burda kötü hicbir şey demedim sadece bunaldim ilk çocuğum zaten heycanliyim dogmasini en cok ben isterim ama sacma sapan telefonlardan biktim kimin nasil sorduğunu bilemezsin ben gercekten beni merak ettikleri icin sorduklarina inanmiyorum alayci bi tavirlari var ve evet bazi hamileler biraz nazli sizin hicbirseyden sikayetci olmamaniz ne güzel ama bu benim rahatsiz oldugum birsey ve yanlış bir şekilde dile getirmedigin farkindayim bu kadar tepkiyi hak ettigimi düşünmüyorum sizde hamilesiniz lütfen kirmayalim birbirimizi sert davranmayin cok rahatsiz oluyorsaniz cevap vermek zorunda degilsiniz hayirli dogumlar