fzcolak Merhaba arkadaşlar 22 haftalık hamileyim dün kontrole gittiğimde rahim ağzımın uzunluğunun 27 mm olduğunu soyledi doktorum bol bol dinlen dedi haftalık iğne olacaksın ve yürüyüşü yasaklıyorum dedi. Bu durumu yaşayan oldu mu ? Moralim bozuldu birazcık. 2 hafta sonra tekrar gideceğim kontrole.
81anne fzcolak benimde ilk gebelik kaybım var canım bende şuan 22+5 günlük hamileyim pazartesi detaylım var detaylıda daha ner belli olurmuş aniden kısalma olurmu diye korkuyorum 😣😣
Epifenomen fzcolak 25 mm altı riske giriyor. Bol bol dinlen, eğilip kalkma, bir.yere uzanma, yatmaya çalış. İlaçlarını kullanıp bol sebze tüket. Allahın izniyle bir sıkıntı olmaz. 11 12 mm ile hamilelik geçirenler var canını sıkma
Dzeyy fzcolak 27 mm şuanda iyi 25 mm altı riskli oluyor canım ilaçlarını düzenli kullanıp yatmanı tavsiye ederim bol bol dinlen ve sakın ev işi vs yapma ne kadar az ayakta kalırsınn bebek okadar az aşağıya baskı yapar birde eğer için rahat edicekse başka bi doktora daha gözüküp fikir al derim ben rabbim evladını sana bağışlasın inşallah sağlıklı sıhhatli bir şekilde zamnında kavuşursn yavruna ♥️
1994ozg fzcolak 21den beri 25mmdi hiçbişey yasaklamadılar etmediler 35.haftadayım kötü bi uzunluk değil ki yine dikkat edin tabi ama telaşa gerek yok
fzcolak 81anne detaylıda gayet iyi cıkmıştı doktor alttan muayene etti. Sizde alttan baktırın mutlaka bence. Benim kızkardeşimde rahim ağzı yetmezliği olduğu için alttan bakalım dedi doktor
Kuzeymasal fzcolak kısalığınızı sakın hafife almayın. Bayağı kısa haftanıza göre. Bol bol su için ve sürekli dinlenin. Umarım kısalığınız uzar ve azalma olmaz. Ben 29. Haftadan beri dinleniyorum. 37 geldim. 35 mm den 28 e düştü. Dikkat et
81anne Kuzeymasal kaçıncı haftada düştü canım 35 mm çok iyi rahim ağzı için çünkü benımde 37 doktorum gayet iyi bu ölçü dedi kısalmadıgı sürece
fzcolak 81anne karından gayet iyi cıktı ama kardeşimde rahim ağzı yetmezliği olduğunu tekrar hatırlatmam üzerine alttan baktı kendi doktorum ve 27 mm olmuş kısalmış dedi
Kuzeymasal 81anne benim 29. Haftada başlayarak düşmeye başladı. Adalat crona kullandım. Şuan 37 de 28 mm. Bebek zaten aşırı aşağıda
81anne fzcolak bende bir alttan baktırayım canım ya çok müzderipim bu konuda yatıyormusunuz peki napıyosunz bu süreçte
Kuzeymasal 81anne yattım canım. Sadece çoçuğumu giydir yedir. Kızım var çünkü 4,5 yasında. Ne kadar ayakta kalırsan o kadar kısalır
Imanzmngl Ben 12 haftalık hamileyim iki gün önce serklaj dikişi atıldı ,rahim ağzı uzunluğum 27 mm di.