Merve-97 Babymalldan sepet. besik alanlar nasıl memnunmusunuz birde 11 eylulde kargoda en gec yazıyo sıze kac gunde geldı
Deletedmom306 Merve-97 ✔️Babymall kargoları çok hızlı geliyor . Çok uzun süreceğini sanmıyorum ama tavsiyem sepet beşik alma 6 aydan fazla kullanılmıyor yele bebeğin uzun boylu ise 3-4 ay
Merve-97 Deletedmom306 normal mobilya besik var oglum dan kalan 2 yasına kdr kullandı hevesim var ilk oglum da alamadım diye almak istiyorum
gamze06ahmet Sepet beşiği pek tavsiye etmiyorlar ben hep kötü yorum ve aldığına pişman olan anne duydum , ama babymall çok güzel bi yer 🌸🌺