Demir oranım 40cıktı eksık yanı en az 60olması lazımmıs, D vitamını de 11 cıktı Magnezyum eksıklıgımde var. Doktor takvıye vermedı . İlk üç ay veremem yedıklerınle idare edebılırsın dıye. Sinir oldum gercekten. Bu gecede üşüme titremeyle uyandım. Ama ben cabuk yoruluyrm anlamadı benı. İlk gebelıgımde baska bır doktor ilk ayımda omepa vermıstı acaba alıp kullansam mı? Doktordan doktora fark var gercekten :/ özele gdııyrm bır de sizce doktoru degıstırmelı mıyım bi dünya para veryrz umurlarında degıl gıbıyız beslenmene dıkkat dedı midem bulanyr nasıl yıyecem bılemyrm