Raziye42 melek_hasan_33 aslında çok heycanlıydm şuan neler olacağını kestiremiyorum akışına bıraktım ya ama kızama kavşmayı da çok istiyorum 💞🤲
AnnesiHamile melek_hasan_33 benimde son 19 🙈 normal gözüküyo son günler hiç geçmiyo 😊 heyecan korku endişe hepsi bi arada
Bernagokhan melek_hasan_33 son 19 benimde normal doğum korkuyorum ama çok sabırsızım da hemen gelsin istiyorum kavuşmak koklamak oh Bee 9 aya değer demek istiyorum o melek yüzüne baktıkça
melek_hasan_33 AnnesiHamile aynı benim de 🙈endişe heyecan korku kaygı hepsi oluyor sonra rüyamda da hep doğum odasını görüyorum birbirine giriyor duygular😆
Serguzest melek_hasan_33 benim de son 19 uygulamaya göre. Henüz çatı muayenesi olmadım şimdilik normal bakalım heyecanla bekliyoruz 😊
melek_hasan_33 saglikla gelsinler insallah demek ki ben de olan duygular sizde de oluyor 😍çatı muaynesi ben de olmadım onu doğum zamanı mi yapıyolar
Serguzest melek_hasan_33 38.haftada yani önümüzdeki hafta yapalım dedi bana genelde son haftalarda yapıyorlar
SezenCalci 38+2 çok heyecanlı kızlar ama çatı muayenesinden sonra nişan dedikleri şey sanirim o geliyor endişeliyim birazcık
melek_hasan_33 çatıdan sonra nisan geliyor sonra suyu da hemen geliyor mu şancı var mı sizde şu ara bir de çatıda ağrı dönememe falan oluyor mu geceleri baskı yapıyor bebek herhalde
SezenCalci melek_hasan_33 doktoruma aradim 3 gündür ayrı ayrı zamanlarda geldi bende endişelendim aradim doktorumu suyu gelmedi henüz su gelirse zaten hemen doktora gitmemiz lazimmis 5 6 saat içinde doğum olacak demekmis 🤷♀️