Ee_i11 Merhaba arkadaşlar memnun kaldığınız kullandığınız elektirikli süt sağma makinesi alıcam hangi marka tercih etmeliyim kullananlar yazabilirmi ?
Kuzeymasal Ee_i11 lansinoh ikili elektrikli süt sağma makinesi. Kızımda kullanmıştım memnun da kaldım. Oğluma da kullanacağım nasipse
gamze06ahmet En iyisi Medela , çok araştırdım , amedaya da iyi diyorlar tek şikayet çok ses yapmasıydı , Avent lansinoh falan işe yaramıyor diyen çok oldu ..
Aays Bende alacağım ama karar veremedım daha mamajoyu önerıyorlar çekım gücü lansınohtan daha ıyıyımıs teklı olanını düşünüyorum çiftlı işe yaramıyormus doğru mu?
Aise_35 Ben lansinoh kullanıyorum gayette güzel kademeli hem istediğiniz kademe sağım yapabiliyorsunuz .