Minay97 Merii33 bide benim kanama alanim var daha dikkatli olmam gerek( bir wey olur diye korkuyorum hep gerinmenin bir yerde bebek kordonunu parcaladigini duydum kendime gelemiyorum(
Merii33 Minay97 göbek kordonu parçalanmasını hiç duymadım canım ama allahın izniyle inşallah birşey olmaz bebeğine sadece biraz daha dikkatli ol allahın emanetine dikkat et 🙏
Minay97 ikizannesi2985 In Wa Allah Canim Sag Salim kucagima alirim Amin) Tum Anneler adaylari, anne olmak isteyenler evlat sahibi olurlar İn Wa Allah❤️🙏🏼 Cook tewekkur ederim🙏🏼
Minay97 Zehra_Aylin Ş kullaniyoruz aslinda ama ben pek kullanmam gelen yazimizda kullaniyoruz elektronda çoğunluk kullanmiyor
derinozkayaa Minay97 kız hurafe bu olay rahmin o kalın duvarının içinde (bide suyun içinde) plesentaya baglı olan kordonu nasıl kopsun? ben basından beri egzersiz yapıyorum ve esneyerek baslıyorum 37. haftadayım
Minay97 derinozkayaa Kalbim resmen rahatladi gercekten) cok tewekkur ederim cok korkuyordum bebegim iyimi diye)
SnFk Minay97 ah keşke gerinebilsem. Çok kendini zorlamadan gerinebilirsin tabii ki. İlerde hiç gerinemeyeceksin çünkü krampların başlayacak.