Poyrazefenin_annesiii Kızlar 31 haftaligim dün gece aniden sancım tuttu hastaneye geldim. Ağrım çıktı nst de. İğne vuruldum. Bu gün sonuçlarım sonunda ya sezaryen doğum olacağım yada taburcu dua edin lütfen 😟😟
DerinAy Poyrazefenin_annesiii inşallah taburcu edeler ama eğer doğuma alırlarsa da gebelik haftan çok küçük değil, koccaman bi bebiş o aslında. Birazcık kuvözde toparlayıp hemen gönderirler eve hiç bi sorun çıkmaz🙏🏻 Stres yapma, bebeği üzme🌸 Yaz bebişi olası varmış demekki☺️
Poyrazefenin_annesiii DerinAy verdiğin moral için teşekkür ederim canım 😊. İnşaallah bir sorun çıkmaz