Kuzular merhaba dün detaylı ulturasona girdim çok şükür bütün herşey çok iyi cıktı gelişimi falan herşey çok güzel cıktı sadece ense kalınlığı 5.9 çıktı yani sınırda çıktı . Doktor oval kafalar da olabileceği söyledi bi sorun olsaydı diğer ölçümlerde de mutlaka bi aksilik olur du dedi ama isterseniz anne kanını alıp yurtdısına gönderiyorlar yüzde yüz bakıyorlar Mış. Hiç basına böyle bisey gelen varmı . Yani herşey bu kadar normalken sadece ense kalınlığının sınırda olduğu için test yaptırmaya değermi sizce