DilekAdekaErkara BegmKahraman kullanıyorum canım bende decaviti sağlık ocağı ücretsiz veriyor bilgin olsun😊
HlyaSinanAk BegmKahraman evet decavit ikinci kutuyu iciyorum 4 aylik hamileyken basladim bitti bi ay falan icmedim son kontrolumde doktorum kan ilaci da vitaminda icmem gerektigini soyledi 15 gundur decavite tekrar basladik yaninda da kan ilacina
Aysehatun BegmKahraman evet bende 12.haftamda doktorum folik asiti bırakıp decavit ve gyno ferro sanol kullanmamı söyledi kullanıyoruz bizde 🤗
SevDin BegmKahraman kanızlıktan başka hiç bir şikayetim yok ben birde balık yağı d3 damla sabahlarıda aç karnına tiroid ilacı içiyorum
Yesimmm93 BegmKahraman bende kullanıyorum ama şu kan ilacını idrak edemedım hala ya yemekten 2 saat önce yada yemekten iki saat sonra dedi eczacı ben bu iki saati ayarlıyamıyorum illaKi meyvede olsa devamlı bişeyler diyorum bende o yüzden yatarken içiyorum garantı 😂😂😂
SevDin Yesimmm93 bende gece yatarken içiyorum Doktorum yiyeceklerle karışmasın dedi uyumaya 1-2 saat kala yemek yemeyi bırakıyorum
58Vildan Yesimmm93 canim meyve onun emilimini arttiriyormus sadece sut ve sut urunlerine dikkat etmen gerekiyor onlari yemeden 2 saat once yada yedikten 2 saat sonra içmelisin 😚
BegmKahraman Ben ılk hamılelıgımde ferro kullanmıştım decavıt vermemıstı ferro da afedersınız kabız yapmıstı benı sımdıde cekınıyorum ıcmeye 🙄
SevDin BegmKahraman 12 haftadan itibaren kullanıyorum yanlız demir ilacımı değiştirdim çok kabız yapıyordu doktoruma danıştım şimdi tek içimlik şurup halinde içiyorum tadı güzel