Deletedmom411 tabiki illaki her bebek farklı olur masallah 3.bebis ne güzel ben 3’e değil ikiye bile cesaretim yok🙈😂 büyükte konusmiyim ama eşime diyorum ki bu hamilelik sürecim kafamdan Allah vesilesiyle silinmezse ikincisini 3 seneden asagi yapmam zor o da bıktı heralde garibim sadece dinliyor beni yorum yapmıyor olumlu yapsa dert yapmasa dert biliyor artık dengesizim bu dönemde jdndnndnd 😂