aysegulkaya Merhaba 26+6 haftadayım bebeğimin hareketleri sanki bi kaç gündür azaldı ara sıra bazen karnımda ağrı ve sertlik hissediyorum böyle bi durum yaşayan anneler var mııı.?
Sulemsi10 aysegulkaya tatlı biseyler ya sola uzan bekle.bakalim biraz kıpırdayacakmi yine olmazsa sağlık ocagaina gidin ne olur ne olmaz
ecembugra53 aysegulkaya dün doktordaydım canım benim de doktora herseyi sordum senin dediğim gibi ben dede oluyor cok normal dedi hersey
aysegulkaya Sulemsi10 bunu denedim cok az hareketleniyor eskiden daha güçlü hissederdim hareketlerini bide sertlik ve ağrı olunca telaşlandm
Minikfilinannesi Benim de o günlerde yürüyüş yaparken sertleşme çok oluyodu. Bebek hareketleri ise gayet düzensizdi. Doktorum bir sorun yok demişti. Sertleşme olunca dinlenmeye geç demişti.