Kizlar 16. Haftada alt katında ve sağ kasıkta ağrım vardı sancılı bir ağrı değildi ama 1 gün boyunca devam etti bir gün daha devam etseydi doktora gidecektim ama geçti şuan bı sıkıntım yok çok şükür elhamdülillah. Bu haftalarda böyle bi sıkıntı yasayan oldu mu aranızda?