ezggl Serklaj sonrası dediğin şekilde kanama bende de oldu. Şimdi ilaci birakmadim. Gunde 2 kez progestan, 1 tablet magnezyum, haftadada 1 de pruluton igne oluyorum. Carsamba gunu bunlara nidicard eklendi. Gunde 4 defa içiyorum onu da. Hoca dedi baski yapiyor dikisine muhtemelen dedi, ki zaten bebegimin basi alt tarafta. Doktorum pembemsi lekenin kahverengiye donecegini soyledi kullanmis oldugum nidicard sayesinde. Kasilmalarimi azaltacagi icin. Hakkaten de oyle oldu. Sadece o minik parcalari gorunce tedirgin oldum…
Allah hepimize sag salim bebeklerimizi kucagimza almayi nasip etsin. Sen de baya asama yol kat etmissin. Masallah 🧿🧿🧿