Mevlude_40 düşük yaptığımda gittim memnun kalmadım. Kanamayla gitmiştim.hastaneye yatış yaptılar 3 gün sonra düşük yaptım kürtaja aldılar. Doktorların tavrını beğenmedim azarlamalar var suratlar 5 karış. Hele kürtaja gittiğimde o anı unutamam. Ben ağlıyorum gözümden yaşlar geliyor yatırdılar kürtaj masasına Dr narkoz iğnesi yaptı dalga geçer gibi "e hani bu gitmemiş"dedi bana bakarak. Hemşire de biraz daha geri cekermisin bacaklarını sonra cizmelerim kan oluyor dedi o an uykuya geçerken doktor "bay bay"diye el salladi gulerek. Yemin ederim psikolojimi bozdular şimdi aklıma gelince yine gözlerim doldu.