Xxxl Biz Bugün 37+4 deyiz kontrolümüz var gittiğimizde bakalım kaç çıkıcak yazarım size 36+4 de 3100 gramdı
Asenat34 Mrv1234sim benim sekerim yoktu ama bebek hep haftasından önde gidiyordu 38+4 doğdu 3650 gram doğdu şeker yükleme testi yaptırmadınız mı?