Suyumda sızma vardı dün yazmıştım kızlar yatışım yapıldı diye
enfeksiyon riskine karşı doktorumuz alacağını söyledi saat 16.30 gibi ameliyathaneye aldılar ağlaya ağlaya girdim çünkü hayatı boyunca kalçadan bile iğne yaptırmamış birine ameliyat olmak çok fazla bişeydi korkudan ölcek gibiydim
ameliyathane sedyesine aldılar orda çalışan arkadaşlar çok ilgili çok güleryüzlüydü ama ben ağlaya ağlaya korkuyla bekliyordum spinal oldum o iğne bele nasıl girer diye korkudan ölen ben normal kola takılan serum gibi bişey hissettim direk yatırdılar uyuştu zaten sondamı taktılar doktorumuz geldi ve 5 dakka sonra oğlumun sesini duydum ameliyatım çok çok güzel geçti
spinali yaparken kendimi kasarsam sonrasında ağrı çekeceğimi söylediler ben kendimi çok rahat bıraktım
45 dkkada odamdaydım
henüz yataktan kalkmadan gazımı çıkarım saat gece 1 gibi yürüttüler ben üzerine 1 saat daha yürüdüm
bol nescafe su ve kaysı suyu yardımcımdı şükür iyi geldi sütüm hemen geldi bebeğim emdi 2 defa ama
bebeğimi yenidoğanyoğunbakıma aldılar Sonra
solunum takviyesi için çünkü biraz erken doğdu 2 saate domtorumuz gelcek ve inşallah oğlumla çıkıp evimize gideceğiz bize dua edin 🙏
umarım herkesin ameliyatı bu kadar rahat ve sorunsuz geçer..🙏