FeriDee bence almaya başla canm zaten arkadaslar listeyi yazmıslar bende 33+4gunlugum bugun ütü işlerim bitti sadece nevresimler ütülencek beşigi sifonyeri gelicek siparis verildi. odasina perde ve halı alcaz.
Onun dışında.
Burun aspiratörü,kanguru,bebek arabası alncak dogumdan alıcam. bide benim alışveriism kaldı son aylr yorucu oluyor gercekten