zeome dogalliktan yana olanlar olmuş yorumlarda ama bana doğal sabunlar sivilce yapiyor bi de daha çabuk kokuyorum gibi hissediyorum sanki yeterince temizlemiyor gibi geliyor bana.Kimyasalsa şuan elimize bolca sıktığımız kolonyada dezenfektanda da var kimyasal. Yani bundan kurtuluş yok bir şekilde mecburuz kimyasala. Ben palmolive kullanıyorum kokusu daha uzun süre kalıyor gibi geliyor tenimde. Daha geç ter kokuyorum