nesli1111 34 haftalık hamileyim dün nstde sancm çıktı bebeğin hareketide az 3 tane serum yedim açılmam yok ikinci doğumum sezaryen olcm sizce erken doğuma isaretmi bu belirtiler lütfen yardimmmm