N1ccn Kızlar selam, ben tatlı yediğim zaman ayaklarım da şişme oluyor. Bunu fark ettim artık. Rastlantısal mı yoksa alakası var mı
Aloneanqel N1ccn canım dahiliyeye bir görün. Hava sıcak olduğu için de olabilir , belki de gizli şekerin vardır. Doktora bir git