Sinemarslannnn Kızlar iki gündür ciddi sol kaşıkta ağrım oluyor kanamam yok ama sizce bir doktora görünsen mi ?
Sevdaleo Sinemarslannnn Rahim büyüdükçe normal demişti bn 2 ay boyunca çektim halende arada agrıyor .Başta sol kasıgımda yatakta saga sola dönünce ayaga kalkkınca ve çok ayakta olunca da agrıyor şimdi 23+2 oldum halen arada oluyor ..
Sinemarslannnn Sevdaleo ben ilk haftalar normaldir diye düşündüm bugün de kendimi çok Yordun ondandır belki de çok sağol cvbın için
Sevdaleo Sinemarslannnn Çok fazla yormamaya bak canım genelinde norml Rahim büyümesi ve yuvarlak bag da oluyor ama sen yine kndi dokturuna sor kanaman ateşin olmadıgı sürece tedirgin olma ben çok çektim inan halen de çekiyorum kasık bel kalça agrısı :(