MinikTavsanim canım bende belle gittim bel ağrısı sandığım sancımmış. Cumartesi çarşambaya kadar ara ara başlamıştı ama hiç geçmiyordu. Çarşamba akşamı nişanım geldi daha da sıklaştı uykumdan uyanıyordum cuma sabahı doktoru aradım gel dedi nst bağlandım sancımmış ben 6 gün o sancıyı çektim, istersen git baksınlar hayırlı Doğumun olsun insallah🥰