Mrymmm__ Geçmiş olsun canım. Bende de aynı problem var.
21+1′de detaylı ultrasonda ortaya cikti. 4 Hafta boyunca takip edildim. Kisalik azalmaya devam etti. Rahim ağzına 25+6′da dikiş atıldı. Sonra ilac, igne takviyelerine başlandı. Surec bu sekilde ilerledi. Simdi 33+3um. Sorunsuz gitmedi ama bir sekilde ilerliyor.