OzgE2312 39 haftalık olduk bizim kızın geleceği yok özledim bi an önce sağ sağlim alsam kucağıma bide ilk heyecanı çok fazla 🥰 siz kac haftalık oldunuz ne kadarınız kaldı sohbet edelim.
Busu OzgE2312 siiz artık sondasınz 😇 hayrlısıyla sağ sağlim gelsinler bizde ilk heyecanımızı bekliyoruz 36+4 olduk çok şükür oğlumuzu bekliyoruz 🦁
SibelCengiz OzgE2312 39+2 oldun 🌸 geceleri uyuyamayan ben bi haftadir uyanmadan uyuyorum :) ins bebis geldigindede boyle devam etmem 🤣
Gcinar Ayy yok nerdeeee bizimki sevdi galiba yerini 39+5 gün olduk hiç bir belirti yok son 2 gün kaldı yazıyor bide kalan günlerde