Öncelikle hepinize merhaba 🙋🏼♀️
şimdi sizlere ufak bir şey anlatacağım. Hamilelikle birlikte duygusal olarak çok değiştim. Seni zaten hassastım daha beter oldum. Bu akşam kız arkadaşlarımla buluşacaktım eşim aradı ve her zaman ki gibi önce ne yaptığımı sordu sonra ne zaman eve döneceğimi. Bu kadar laf zoruma gitti ve tartışmaya başladım. Sürekli bebeği sevmediğini düşünüyorum. Önce onu sormasını istiyorum. Tabi biz annelik duygusuna kapılıyoruz erkekler doğduğunda anlıyor sanırım. Her neyse sorunum şu ki bu durumu nasıl aşabilirim 😢 eşimi de çok fazla üzüyorum. Öyle kötü şeyler söyledim ki ağladı 😢 tabi bende çok üzülüyorum ama sonradan. Biraz uzun oldu hakkınızı helal edin 🙏🏼♥️