Bebeğin iki hafta önden yada geriden gitmesi normal karşılanıyor ama 3-4 hafta geri yada ileri olumlu karşılanmıyor bende şeker sınırın üzerinde çıkmıştı bebekte 1 hafta geri çıkmıştı ben çok üzülüp çok yemeğe başladım tabi sağlıklı şeyler yedim doktorum hep dediki meyveden uzak dur bebeğinin sağlıklı zayıf olmasımı iyi yoksa sağlıksız beslenip kilolu şeker rahatsızlığı olmasımı iyi dedi ben o yüzden ekmeği meyveyi tatlıyı makarna pilavı kestim bol yumurta ceviz kaşar ilikli et ve suyu süt ve yoğurdu çoğalttım bence kilolu bebekten övünülmemeli diye düşünüyorum burda bazı anneler çok yanlış bilgi veriyor bazen bilmeyen annede uygulasa kötü sonuçlara sebebiyet verebilir meyve bile porsiyonlu yenmeli oturup bir tabak yenmemeli bunlar benim araştırmalarım ve düşüncelerim sağlıcakla gelsin yavrucaklar inş 🤗