Barbusra Pazar günü suni sancı iLe, suyumun azalmasından dolayı 37+6. Günümde dopum yapıcam Allah nasip ederse, doğum hikayenizi okudum Rabbim banala nasip et dedim, ve isteyen herkese 🤲🤲 gerçekten bi avazda dopum bu olsa gerek, çok heyecanlıyım ve bende kızımı normal doğumla almak isteyenlerdenim, korkuyorum biraz ama onun için dayanıcam, başıma gelecek olanı da bilmiyorum ilk dopum olcak İnşallah Allahım büyük , herkese sizin gibş kolayca bi dopum nasip etsin 🤲