_Mother_ Kızlar bekleyiş nasıl geçiyor benim Nisan 16 da sonlandırılmış bir gebeliğim var v egondan sonra korunduk 2 ay folbiol kullandım ağustos ayında korunmayı bıraktık tekrar gebelik düşünüyorum tahlilerim temiz çıktı vajinal muayene de oldum onda da sorun çıkmadı ve bu ay ilk denememiz olacak ne sıklıkla birliktelik olması gerekiyor her gün şansı artırır mı adet döngüsü 29 olan var ise yumurtlama gördümü ben ovülasyon yapmadım ama indirdiğim app ye göre 6 a yumurtlama günü diye görünüyor
Handankurt _Mother_ benim arkadaşım ovulasyon testiyle hamile kalmıştı. Ama ben uygulamaya göre yaptım olmasaydı bende o şekilde denicektim. Sen yine de ovulasyon testini dene bence.
Happykariner _Mother_ canım benim adet tarihim de 30 agustos . bende 3 ay olacak folbiol kullanıyorum . bu ay 1. Senemize gireceğiz inşallah rabbim yüzümüzü güldürür 12 şubatta bir kürtajım olmuştu sonra 2 ay kadar korunduk yaklaşık 3 4 aydır deniyoruz hayrlısı olsun Rabbim inşallah 1. Yıl dönümü hediyesi olarak bir evlat layık görür bize 😘 olmazsa da hayrlısı olsun hastaneye gidip tedavi olacagım daha hiç gitmedim bebek için bakalım Rabbim isteyen herkese nasip etsin
132025 _Mother_ en garantisi 2 günde bir ilişki yaşamak ben iki kez hamile kaldım test falan kullanmadan düzenli iliki yaşayarak ve ilk denemede Mart’ta kürtaj oldum 2 ay korundum testleri merak edip aldım 2 ay tutmadı üzülmeye başlamıştım testi bıraktım bu ay düzenli ilişki yaşadım bi kaç gün önce hamile olduğumu öğrendim inşallah sağlıklıdır insanın bi kaybı olunca korkuyo malesef
Seher112 _Mother_ benim bat 20 ağıstos bu ay ovülasyon testi ile denedik ve yumurtlama falan gördüm Rabbim nasip eder İnşaAllah
yigitalpinannesi40 Uygulamalar yaniltabiliyor ovülasyon döneminden önce ki yaşadığımız ilişkide hamile kaldım programa göre takip ediyordum ama belli olmuyor ovulasyon testi yapın bence
_Mother_ yigitalpinannesi40 canım zaten adet dönemim sonrasından bu güne kadar düzenli birlikteliğimiz var 22 temmuz son adet tarihim bu ay ilk deneme olacağı için ve doktorumun ne diyeceğini bilmediğim için ovülasyon yapmak istemedim ama bu ay naisp olmaz ise gelecek ay ovülasyon düşünüyorum zaten
_Mother_ Handankurt bu ay ilk denemem birde daha önce sonlanırılan bir gebeliğim vardı adet sonrası doktoruma gittim ne diyeceğini bilmediğim için ovülasyon yapmak istemedim ama bu ay naisp olmaz ise gelecek ay ovülasyon düşünüyorum zaten
yigitalpinannesi40 Benim 2 aylık iken bir gebelik kaybım vardı canım doktor 3-6 ay arası korunun demişti kürtajdan 7 ay sonra hamile kaldım ovülasyon yapmamıştım ve polikistik over hastasıyım ilaçsız tedavisiz hamile kaldım tekrar. İnsallah senin de herşey gönlünce olur güzel haberlerini alırız 😊
_Mother_ yigitalpinannesi40 yaa canım çok geçmiş olsun benim 4 buçuk aylıktı 18 haftalık doktorlar gebelik düşündüğün zaman 2 ay öncesinden folbiol kullanman gerekiyor onun dışında sorun yok dediler bende 2 ay kullandım vajinal muayene oldum yumurtalıklarda falan sorun yok çok şükür rabbim hayırlısını nasip etsin isteyen herkese nasip etsin inşallah
yigitalpinannesi40 _Mother_ Teşekkür ederim canım rabbim sana da bir daha sağlıklı bir gebelik nasip etsin insallah
_Mother_ yigitalpinannesi40 Amin canım inşallah rabbim sende inşallah bebeğini sağlıkla kucağına alırsın gönlünce olsun her şey 😘🤗🤗❤️
slhcnr Sanırım sperm kalitesinin düşmemesi için gün aşırı birlikte olmak ihtimali arttırıyor. Benim doktorum bana ilişkiden sonra hemen toparlanma, hemen duşa girme demişti. Bende işe yaradı, sana da nasip olur inşallah :)
_Mother_ slhcnr Amin canım inşallah Allah razı olsun inşallah sağlıkla alırsın bebeğini kucağına bende hemen kalmamaya özen gösteriyorum ama çok afedersin ama fazlası içimden dışarı alınca rahatsız oluyorum biraz
_Mother_ Happykariner canım inşallah naisp olur burda birbirimize müjde veririz rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏 🙏
_Mother_ 132025 canım çok geçmiş olsun benimde 1 kaybım var 16 Nisan da kürtaj oldum 18 haftalıktı aynen insan korkuyor 4 ay korundum bende bu ay düşünüyorum her gün birlikte oluyoruz ama rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah 🙏 bazen başım dönüyor miğde bulantısı geliyor ama şuan çok erken ve piskolojikmen olduğunu düşünüyorum yoksa 1 haftada belirti olacağını sanmıyorum