Kumralbela hastanede 2gün yattım bol bol yürümeye gayret ettim hastaneden çıktığımda toparlamıştım tabii dikişlerim sızlıyordu ama dayanılmicak gibi değildi bebeğimle hep kendim ilgilendim. Şuan 18.günümdeyim çok çok iyiyim ağrıdan eser yok sanki hiç doğum yapmamış gibiyim tek kalıyorum her işimi görüyorum. İlk 3 gün ozellikle ilk gün bu acı geçmicek herhalde diyordum her yürümeye çalışımda, çok şükür geçiyormuş🙏🏼