Bende 37 haftalık oldum bugun. Bikaç haftadır hafif adet sancılarım var ara ara. Ama geciyor hemen. Doktoruma sordugumda vucut kendini doğuma hazırlıyor dedi. Ama doğum sancısı çok daha şiddetlisiymiş seni yatırmaz zaten anlarsın dedi. Sanırım sıklasıp şiddeti artınca anlayacağız bi şekilde. 5dkda 1e düşerse o ağrılar gelebilirsin dedi.