Merimerimeri icegul ben de decavit kullanıyorum ya kahvaltıdan sonra alıyorum yanda öğlen acıkmaya başlayınca bu ilaçlar aç karnına daha iyi etki edermiş miden bulanıyorsa ikisinden birini yapabilirsin.
Edsn icegul bence yanlışınız var decavit aç karnına içilmez tok karnınıza içmeniz gerekiyor kahvaltıdan sonra içebilirsiniz bir deöyle deneyin
Smyrpd icegul ben de kahvaltıdan sonra içiyorum yanlış hatırlamıyorsam prospektüste de o şekilde yazıyordu yanlış kullanıyor olabilirsinn bi de tok karna denemeni öneririmm
BeratEymen icegul bende decavit kullanamadm regenesis max omega 3 kullanıyorum içeriği çok kapsamlı ve daha iyi fiyat olarak yüksek ama