Kızlar merhabalar. Ben dün 75mg şeker yüklemesi yaptırdım. Gebeliğimden önce 4 sene hipoglisemi(düşüş şeker) tedavisi gördüğüm ve hala şeker değerim düzensiz çıktığı için doktorum gerekli gördü. Yaptırırken çok zorladım zaten müşaide odasında yattım bayılma ve istifra isteğinden dolayı. Her neyse dün yüklemeden sonra tüm gün bebeğim inanılmaz hareket etti dışarıdan bile rahatlıkla belli oluyordu. Ama bugun de neredeyse belli belirsiz hareket ediyor. Çok seyrek hissediyorum. Benim yaşadığımı yaşayan varmı? Normal mi sizce?