merhaba son 15gün benim için bugün 37+6 olduk
ve dünden beri aşırı karnım toplanıyor taş gibi oluyor sivri kalıyor böyle ve nefesimi kesiyor. acı yok ama çok rahatsız edici. bebeğin hareketleri de çoğaldı ve sertleşti, ayrıca sarı akıntı da oluyor az az da olsa birde sanki göbeğim düştü öyle hissediyorum ve görüyorum. bunların hepsi doğum belirtisi mi? çok heyecanlıyım